fredag den 7. marts 2014

Tøsehygge

Jeg fik besøg af nogle piger, jeg gik på ssa uddannelsen med.. Vi kaldte os selv for 4 mands gruppen, dog kunne den ene ikke komme pga barnsyg:-(
Men det var lidt Ala mødregruppe, jeg har en baby, en anden har en baby og den tredje er gravid:-) 
Jeg lavede en kage, som jeg har haft prøvet før.. Tænkte jeg ville give den en chance, men den er og bliver bare ikke noget for mig.. Men det er jo en smagssag, for pigerne og min manden guffede den i sig - kun et lille stykke til mig:-s 
Selve kagen er chokoladekage og så er der en creme i lavet af hjemmelavet marscapone, flødeskum, flormelis og vanillesukker, den er guf.. Så skulle der jo også være noget syrligt og ifølge opskriften skulle der et helt glas solbærsyltetøj, så det gjorde jeg, men syntes det var alt alt alt for meget, den badet næsten i solbærsyltetøj, så hvis jeg nogle sinde skal prøve igen, så bliver det kun et halvt glas!! Så tror jeg den ville blive god..

Man kan ikke være lige heldig hver gang:-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar