mandag den 11. august 2014

Familiehygge

Vi fik hele Svigerfamilien på besøg til frokost på et tidspunkt og selvfølgelig skulle vi have en lækker kage til;-)

Jeg havde kigget lidt på en marengs lagkage, syntes det lød så lækker, så det blev det..

Det var en ganske almindelig vanille marengs jeg brugte, den nederste creme er en nougat creme og så er der et lag med vanilleflødecreme(jeg elsker vanilleflødecreme) og så jordbær på toppen og for at få lidt ekstra finish, så har jeg smeltet lidt chokolade som jeg har hældt over jordbærrene.. 

Da min svigermor så den var hun ved at falde bagover, der var alt for meget kage og det var spild, men rup og stub blev da spist;-) og det var bare så lækker.. Min svigerfar er ikke så glad for søde sager, men han tog da to stykker, så den må da have været godt:-p

2 kommentarer:

  1. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlet
  2. I will probably be back again to browse more, many thanks for the data.

    SvarSlet