mandag den 11. august 2014

Fødselsdag

Jeg startede på job igen efter barsel på min fødselsdag, så mine gamle kollegaer kunne lige på en kage med på vejen:-D

Det var lidt af et eksperiment, men det blev da meget god :-D

Jeg havde lavet en mørdej og så havde jeg havde jeg lavet en kagemasse af markroner, sukker, smør og æg og kommet i og bagt og derefter kom jeg lidt smeltet chokolade på og et ordentligt lag vanilleflødecreme og friske jordbær..
Men kagen blev god, stor ros fra kollegaerne, men den tung, hold da op hvor var den tung, det var kun ét stykke til mig underligt nok;-D 
Mon ikke man kan kalde den Ala jordbærtærte med makroner istedet for marcipan..

1 kommentar:

  1. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet