fredag den 7. marts 2014

Besøg på arbejdet

Min chef ringede og spurgte om jeg ikke snart kom og besøgt jobbet, selvfølgelig ville jeg da det og skyndte mig at skyde ind, at så kunne jeg da lige komme med en kage ;-) hehe.. 
Jeg leder nettet tyndt efter en lækker kage, der ikke er mørk eller flødechokolade i, det er lidt svært når jeg eeeelsker fløde chokolade:-D Men jeg stødte på en jeg syntes lød ok, så den ville jeg prøve af..
Det er en hvid chokoladekage med chokolade stykker og hakket hasselnødder i - jeg er ikke selv pjattet med hvid chokolade, syntes hurtigt at det bliver meget sødt og kvalmende, så var lidt spændt.. På toppen har jeg tyllet lidt imbc, hvor jeg har tilsat lidt lime saft for at ophæve det søde fra kage og den var faktisk rigtig god - på trods af at det var hvid chokolade;-)  Fik stor ros af mine kollegaer weee, så den kan godt blive serveret til den mindstes fødselsdag - dog udført på en anden måde:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar