fredag den 7. marts 2014

Oreokage

Jeg er stor fan af amerikanske kagerog jeg bruger meget til på at kigge efter nogle lækre kageopskrifter.. Jeg faldt over en oreokage som jeg bare måtte prøve..
Vi fik besøg af et venne på, som også er meget kageglade, så tænkte at det ville være perfekt at lave den der..

Bunden består af knuset oreos og smør og så har jeg lavet en oste, fløde, vanillecreme, derefter kom der et lag chokoladebudding på og derefter kom der et lag pisket fløde med vanilleessens og flormelis og sø dryssede jeg lidt knuste oreos på toppen.. Hold nu op, hvor var den god.. Hvis man kan lide oreo, så er sådan en kage her lidt sagen:-p

2 kommentarer:

  1. Tak Skæbne - den ser godt ud :) jeg kunne næsten finde på at fare direkte i køkkenet ;)

    SvarSlet
  2. Den var også rigtig lækker:-) og den blev ikke ringere af at stå til dagen efter uhmm:-D Ud i køkkenet med dig;-)

    SvarSlet