fredag den 7. marts 2014

Dåbskage

En af pigerne som jeg har studeret med har også en baby og han skulle døbes for en uge siden.. Jeg fik æren af, at lave dåbskagen:-) :-) Hun havde forelsket sig i en jeg havde lavet før, en til Villads, hvor der var en sovende baby på og en frø ved siden af.. 
Hun var lidt i tvivl om fyldet, så anbefalede hende det sikre valg - hindbær og tobleronemousse.. Og så ville hun gerne have at bundene var af luftig chokoladekage.. Kagen blev smurt op med almindelig smørcreme, hvor jeg havde tilsat mandelessens og pyntet med mmf, hvor jeg også havde tilsat lidt mandelessens.. 



Og det var lidt sjov at sidde og lave pynt.. Nu er det ved at være noget tid siden sidst jeg har lavet sådan noget og min dreng på 5 ville så gerne også være med, så han fik en klump for sig selv - det er jo næsten som modelervoks og så sad han ellers og hyggede sig med mor <3 Det var bare så hyggeligt.. Men jeg tror ikke vi skal snakke om sukkerindtaget den dag, klumpen forsvandt på mystisk vis ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar