onsdag den 5. marts 2014

Skib

En af min gamle kollegaer skrev til mig, hun var lidt i krise, hun havde akut brug for en kage.. Der var en masse gæster der ikke kunne komme til hendes papsøns 8 års fødselsdag og det var han selvfølgelig blevet ked af, så hun ville gøre lidt ekstra og få en kage fra mig.. Jeg havde helt frie hænder.. Det kunne ikke blive det helt store, for jeg havde kun tre dage 8-} 

Men jeg fik lavet et skib til ham.. Da jeg fortalte min store dreng hvad eg selv havde fået af vide, kunne jeg se at han virkelig stod og tænkte.. Han gik ind på sit værelse og kom ud med en LEGO mand og sagde, at ham drengen måtte godt få den og at den skulle stå på kagen.. Nårh så smelter ens moderhjerte<3

Skibet er bare lave af chokoladekage og smurt op med nutella smørcreme..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar