lørdag den 1. maj 2010

Dåbskage til Lauge..

Så skulle Lauge døbes og jeg fik æren af, at lave kagen :-)))
Den var nøje tilrettelagt af Lauge's mor.. Hun vidste lige nøjagtig hvad hun ville have..

Den skulle være beige/cremefarve, hans navn skulle være i chokolade, hvide tynde sommerfugle og hvide dutter i kanten.. Så var det bare om at gå i krig..


Kagen indeholder hindbærmousse og tobleronecreme, smurt op med vanillefrosting, overtrukket med mmf.. Sommerfuglene er også mmf.. Navn og dato er chokolade..

Det er mange år siden jeg sidst har skrevet i hånden med chokolade, så var lidt spændt på, hvordan det blev.. Men syntes da at jeg slap meget godt fra det..



Mmf'en drillede en hel del.. Blev helt ærligt lidt panisk tilsidst.. Hver gang jeg skulle overtrække kagen blev den ved med, at krakelere i hjørnerne så der kom store huller og mmf'en blev mere og mere sej efter hver gang, så resultatet blev ikke så godt som jeg gerne ville have det..

Nå, men håber da, at de blev glade for den alligevel og at farven matchede bare lidt til deres farvetema..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar