mandag den 4. juli 2011

Mandens hyggeaften..

Manden havde inviteret nogle gutter til grill og hygge ;-) - øldrikning :-D

Som fruen i huset var jeg på min vante plads - i køkkenet.. Jeg var i gang med at lave en kage til dagen efter, hvor jeg skulle have besøg af en veninde, der er lige så kageglad som mig uhmm..

Jeg havde spurgt min mand op til flere gange om jeg skulle lave en kage, men næh nej de skulle i hvert fald ikke have kage..
Det var lidt sjovt, for lige pludselig kom manden ud i køkkenet til mig og sagde "hvis du har lyst til, at bage en kage til os, så gør det ikke noget for mig" :-D Gad vide om det er kagens magt hehe..

Men så sød som jeg er, så lavede jeg en kage til ham.. Det tager jo ikke så lang til at smække almindelig kage sammen og jeg havde det hele i skabene..

Jeg lavede en brownie til ham.. Syntes den var lidt kedelig at kigge på, så jeg lavede en hvid chokolade mousse og kom friske jordbær ovenpå.. Uhmm den smagte rigtig godt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar