mandag den 4. juli 2011

Dåbskage..

Hjælper man ikke ven i nød?

Clement's mor skrev til mig om søndagen, hvor Clement skulle døbes lørdagen.. Hende der skulle have lavet kagen skulle lige pludseligt noget andet, så hun kunne ikke lave den.. Så hun spurgte om jeg ikke ville lave den.. Var lidt i syv sind, for jeg havde jo en stor kage samme dag.. Men samvittigheden spillede for meget ind til jeg kunne sige nej.. Jeg ville ikke selv syntes at det var en særlig fed situation at stå i.. Så der blev kreeret endnu en kagen :-)))

Clement's mor ville gerne have at den var enkelt, den skulle formes som en aflang bog med et billede på, et lille tog og striber på siderne.. Bare dér blev jeg stresset.. Billedet skulle bestille og der var en helligdag på vej :-o, så der skulle handles hurtigt.. Heldigvis nåede billedet at komme :-))) ellers ville jeg have været på herrens mark :-/
Kagen består af neutrale lagkagebunde med banan-creme mousse og tobleronemousse, smurt op med vanille smørcreme og overtrukke med mmf.. Banan-creme mousse og tobleronemousse er faktisk en rigtig god sammensætning ;-) uhmm..

Der var ikke så mange ben i den, det var jo rimelig enkel.. Og forældrene blev rigtig glad for den :-)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar