søndag den 22. maj 2011

Fødselsdagsgave..

Kit skulle bruge endnu en kage.. Hun skulle til fødselsdag og det skulle være en surprise kage ;-)
Fødselaren blev 60 år og hun elsker sin Bølle hund.. Så der skulle være en hund på.. Kom med forslaget, at jeg kunne lave en havekage og så skulle den have lavet lidt ballade - det er lidt af en bandit hund hun har :-D Så den har været igang med blomsterbedene.. Det hvide i bedene skal forstille kødben, der stikker op.. Ved ikke om i kan se det, det kunne min svigermor i hvert fald ikke :-s
Fyldet skulle være hindbær og tobleronemousse - endnu en, der er vild med den sammensætning :-D Den smager altså også godt..

Selvfølgelig var jeg nervøs for om den ville falde i god jord.. Det er jo rigtig svært, når det man ikke har snakket med den, der skal have den.. Men jeg fik en besked fra Kit, hvor der stod "Hvis tårer i øjne hos fødselaren betyder godkendt, så er kagen godkendt" Så min kagemission var i hvert fald lykkedes :-)))) Og dét er jo fedt, at man kan glæde en anden på den måde.. Hunden og kødbenet blev fjernet, hun ville ikke have, at der var nogle, der spiste det :-D

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot og super sød hund !!!

    Klart den faldt í god jord !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet