lørdag den 29. juni 2013

Pandekage kage - igen

Manden og jeg fik middags gæster igår og selvfølgelig skulle der laves noget lækkert.. Var dog rigtig meget i tvivl om, hvad jeg skulle lave.. Og så kom min mand på den gode idé at lave en pandekage kage.. Jeg har mere eller mindre opgivet den pandekage kage, for nu har jeg jo prøvet nogle gange og den bliver bare ikke lige så god som første gang jeg lavede den.. Men manden fik mig overtalt.. Så jeg prøvede at gå i de samme spor som første gang, hvilke godt kan være svært, når man laver tingene på slump 8-)

Men den blev faktisk ok god, der skulle bare have været lidt mere chokolade i chokoladecremen, den var ikke så gennemtrængende..

Men den blev så til en pandekage kage med chokoladecreme, vanillecreme ala jordbærtærte og så flødeskum blandet med jordbær syltetøj.. Der er i alt brugt 10 pandekager.. På toppen er det bare almindelig smeltet chokolade.. Siderne er med et tyndt lag flødeskum - er ikke den største fan af neutral flødeskum..

Men den var godt og der sneg da også sig et stykke med på morgenmads tallerknen ;-) Heldigvis kom sønnen og spise den ene bolle, så det lettede lidt på samvittigheden :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar