søndag den 2. juni 2013

Glemte kager..

Det kan godt betale sig at rydde op i sin telefon nogle gange.. Stødte på nogle kage billeder som jeg slet ikke har fået lagt på min blog - det er da lidt dårlig stil ;-} 

Men nok for et år siden lavede jeg en fødselsdags kage til min kollegas 5 årig datter.. Hun ville gerne have en rigtig sej fodboldkage med i sin børnehave - de er helt bidt af fodbold i den familie :-D Men selvfølgelig skulle hun da have en fodboldkage.. Der kom lidt blomster og lidt lyserødt på, for hun er jo stadig
en pige..

Kagen består af 'den du ved nok'.. Jeg flækkede den i to og kom kokostoppingen i mellem og den blev smurt op med nutella smørcreme.. Ifølge hendes mor blev hun rigtig glad for den og den smagte rigtig godt, det er også en fantastisk børnkage.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar