torsdag den 28. februar 2013

Fødselsdags kager

Så kom hele familien og fejrede den store 4 årige dreng.. Og ja, han har bestemt for langt tid siden hva han skulle have af kage til idag.. En kage med mq Queen og Finn mc misile, utroligt man kan være så bestemt i den alder ;-)

Men som herren ønskede, så selvfølgelig fik han det.. Selve kagen er hvide lagkagebunde med frisk frugt og flødebollemoussr - hvilket han elsker.. Jeg "pyntede" med flødebollemoussen.. Efter jeg er blevet gravid igen, så er jeg ikke helt venner med det der søde smørcreme og mmf :-/ og min søn var pænt ligeglad om det kom på, bare han fik sit billede på.. Så det blev uden..

Jeg havde også lavet nogle gulerods cupcakes, da det også er en af sønnens favorit kager.. Meeeen det var nu kagen, der blev spist :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar