tirsdag den 26. februar 2013

Bryllupskage til svigerinden..

Jeg er lidt langsom, den her kage er fra september :-s Men hovedsagen er, at det kommer på min blog før eller siden :-D

Så skulle svigerinden giftes :-))))) Og (selvfølgelig) ;-) var det mig, der skulle lave kagen weee :-))))

The bride to be ønskede, at kagen skulle være med hvide lagkagebunde, hvid chokolade mousse med knas og passionsfrugt mousse, både i snørcremen og mmf'en er der tilsat mandelessens..

Som kagen viser så var deres tema hvid, sort og sølv.. Så det blev arbejdet ind i kage - meget taknemmelige farver ;-) Jeg havde helt frie hænder med pynten, så der blev leget lidt.. Men én ting jeg havde kamp med, det var da jeg skulle skrive deres navn.. Det kan jeg godt nok ikke når det er i den vinkel, det tog mig mange forsøg for at få det bare lidt nognelunde..

Men bruden og gommen var mere end tilfredse, både med pynten og smager.. Smagen kan jeg dog ikke snakke med om, kan ikke fordrage hvid chokolade og fandt ud af at passionsfrugt mousse heller ikke er min kop te :-{ Men så længe de var glade, så er jeg glad :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar