onsdag den 12. januar 2011

Sønnens 2 års fødselsdag..

Så blev min dejlige dreng 2 år :-)))

Syntes godt nok der har været gang i pakkerne den sidste tid.. Først fik han pakkekalender, så var det juleaften, så skulle vi lige holde familie fødselsdag og weekenden efter var det fødselsdag for vennerne.. Så gaver, det har han fået nok af :-D

Men selvfølgelig skulle der en kage til.. Jeg havde faktisk ikke den store lyst til alt det der pynte værk.. Jeg er stadig rigtig glad for, at lave kage, syntes bare at det tager rigtig meget tid, når man skal sidde og modellere alle mulige figurer.. Og syntes ikke rigtig, at jeg kan finde tiden til det lige pt. :-/

Så sønnens kage blev rigtig enkel




En pakke.. Tænkte, at nu når han har fået så mange pakker i julen, så skulle kagen da også være en pakke :-))

Kagen er mudcake med hindbærmousse, smurt op med mandel smørcreme, mmf'en er dog neutral.. Og det smagte bare super godt!!
Og der skulle da også være lidt muffins ;-) Banan regnbue muffins.. De ser da for cool ud :-D Min mand syntes stadig, at de ser alt for klamme ud ( hans egne ord) :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar