onsdag den 12. januar 2011

Så er jeg på banen igen :-)))

Endelig fik jeg nogle billeder af den kage jeg havde lavet til Mai-britt's fødselsdag :-))

Den første fødselsdag måtte hun jo aflyse :-( Men så havde jeg da en undskyldning for, at få lavet endnu en kage ;-)





Den indeholder lige nøjagtig det samme som den første.. Mudcake med hindbærmousse, smurt op med mandel smørcreme og overtrukket med mmf, der var tilsat mandelessens uhmm..
Gik i gang med tyllen igen.. Den skulle jo helst være i samme duer som den første kage.. Og jeg kan ærligt sige, at den smagte lige så godt som den første..





Det regnede den dag, så der er derfor, der er pletter på den.. Men blev nu meget godt tilfreds med den ;-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den altså fin - jeg må vist hellere snart se at komme på tylle kursus, så jeg kan gøre dig kunsten efter.

    Knus Line (kageslottet.blogspot.com)

    SvarSlet
  2. wauuuuu... super flot kage, du kan bare det der :))))

    SvarSlet
  3. Tak for roserne de damer :-))

    Det er jo ikke nogle hemmelighed, at det er min favorit måde at pynte en kage :-)))

    SvarSlet