fredag den 18. december 2009

God jul!!

Så stod den på kage igen :-)))


Det er ikke fordi, der er så meget jul over den.. Jeg var bare helt tom for ideér.. Havde ikke den største lyst til, at sidde og lege med MMF'en, så det blev den nemme udvej den her gang, men så fik jeg prøvet noget andet end det jeg plejer..



Låget er af marcipan.....og hold da k*** hvor det dog driller.. Havde lige glemt det.. Så der blev jeg lige bekræftet i, at MMf/sugarpaste er 100 gange nemmere, at arbejde med..


Jeg smurte kage op med chokolade smørcreme og derefter sprøjtede jeg det i langs kanten med en 'kurve'-tyl.. Det var meget rart, at på prøvet den af..


'blomster' på den øverste kant er også chokolade smørcreme, og det er med en 'blomster'-tyl, midten af blomsterne er sølv sukkerkugler..


I selve kagen er der købe lagakagebunde......jep, den blev den dovne manér :-) med jordbærmousse og baileysmousse.. Og det var da ren guf..


Jeg kunne sagtens have spist baileysmousse uden noget, uhmm den var god..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar