lørdag den 19. december 2009

1 års fødselsdagskage..

En fra min mødregruppes datter bliver 1 år i denne weekend og jeg havde fået kagetjansen :-) De skulle både bruge en kage til lørdag og søndag, så der er nok, at se til.. De skal nemlig også lige have et par ostekager oven i hatten..

Jeg fik frie hænder, de havde kun ét krav.. Der skulle være en lilje på, da hun hedder Lilje.. Så der kom jeg på lidt af en prøvelse.. Det var i hvert fald ikke lige til.. Men som de kloge hoveder siger, det kan heller ikke være lige let hver gang..




Jeg havde mine ideér om hvordan den skulle se ud, og den ligner bare slet ikke sådan som jeg havde forstillet mig den :-/ Så er ikke helt tilfreds med den..


Fyldet er hindbærmousse og tobleronecreme uhmm, den er smurt op med vanille frosting og overftrukket med MMF, liljen er også lavet af MMF, men tror næsten gang - hvis der blever en næste gang, så skal jeg prøve med sugapaste..


Håber de bliver glade for den, er lidt spændt på, at se hvordan den til imorgen kommer til, at se ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar