søndag den 11. oktober 2009

Sammenskuds hygge aften :-)

Marie, Marie Marolle flyv op til vor herre og be' om godt vejr..

Vores lille Marie Marolle fløj ikke mange steder :-)

Manden og jeg skulle til sammenskuds hygge aften hos nogle venner og jeg fik æren af, at sørge for desserten.....og det gjorde jo ikke mig noget :-)

Jeg har længe gerne ville lave en mariehøne, så det blev en mariehøne denne gang, selvom det ikke lige er sæson for det.. Og så ville jeg jo også lige have en mulighed, for at prøve min nye græs-tyl..


Der er majsstivelse på fadet, nåede ikke at få tørret det hele af inden vi skulle afsted, det er lidt ærgerligt..

Det var manden, der fik lov til at bestemme indholdet, så det blev jordbærmousse med hvid tobleronecreme.. Jeg er ikke selv helt vild med hvid chokolade, men den smagte da meget godt ;-) tog da to stykker..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar