mandag den 5. oktober 2009

Lidt forskelligt..

Så er jeg endelig på banen igen :-) med masser af kager i baghånden..

I onsdags var jeg som altid i min skønne mødregruppe.. Vi blev ikke så mange, så lavede lidt forskelligt..

Der er kun to af os, der kan lide Bladan kage og vi har ikke snakket om andet her for det sidste, så det skulle vi da selvfølgelig have.. Lavede dem som muffins.......en god lille mundfuld ;-) Og uhmm der er chokolade smørcreme på toppen..

Der var også nogle banan muffins med valnødder, de var så knap så gode.. De smagte alt for meget af salt og jeg store tanketorsk, glemte sukkeret.....ved ikke lige hvad der gik galt hehe.. Men de røg lige direkte ud, som en i min mødregruppe sagde, de smagte som helse muffins :-D Lavede dem så igen dagen efter UDEN salt og MED sukker, og der var de faktisk rigtig gode.. Der er også chokolade smørcreme på..

Sidste med ikke mindst så havde jeg også lavet nogle ananas cupcakes med oste creme topping..
De var altså også rigtig gode.. Der kunne dog komme lidt mere ananas i efter min mening, men det er jo smag og behag..

Det er lidt dårlig billede kvalitet, men mit gode kamera er til rep..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar