onsdag den 9. september 2009

Mødregruppe igen :-)

Så var der dømt mødregruppe igen :-) Og vi hygger os som altid og endnu mere, hvis der er noget vi kan spise.. Hende det var hos idag havde lavet chokolate chip cookies, uhmm de var rigtig gode, som sagt har en svaghed for chokolade :-) Kunne være jeg skulle have den opskrift..

Jeg havde smækket en kage sammen med æbler og kanel, har ikke en opskrift, for den jeg fulgt, der blev dejen rigtig tyk og sej, så måtte være lidt fantansifuld og proppe lidt margarine og væske osv. i, så den kunne blive lidt mere flydende i det.. Men den smagte rigtig godt.. Tror sagtens at man kan bruge en almindelig sandkage dej..

Men jeg proppede halvdelen af dejen i formen, puttede skiveskåret æbler ovenpå, dryssede med kanel og derefter proppede jeg resten af dejen på.. Uhmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar