fredag den 20. september 2013

Sund på sund


Så står den på kur (kostomlægning) igen, igen :-s Har haft det lidt for godt i min graviditet.. 

Nå men midt i alt det her sundhed, så skulle vi have middagsgæste - åh nej dog :-p Hvad gør en klog? Man finder da bare en sund kage.. 

Jeg fandt en kage, der er lavet på bønner - en af de ting jeg spiser meget af er bønner, da de mætner en del mere end pasta og ris, så en gang i blenderen og så har man "melet".. 

Jeg brugte 72% chokolade, så der ikke var alt for meget sukker i.. 80-85% er lidt for meget for mig.. 


Men jeg var lidt spændt på at se, hvordan gæsterne og manden så ud i hovederne da de smagte den.. Men hold da op, hvor de guffede i sig.. Var lidt spændt på hvad mand ville sige til det, han hader når jeg går i det er ekstreme sundhedshjørne :-D Men han kunne lide den ;-) og blev rigtig overrasket over at der var bønner i.. 

Til kagen fik vi også sund is.. Isen er lavet på blandet frugt, skyr og så kom der en enkelt tsk vanillesukker i, tænke at det var ok med en enkelt :-D


Men den var guf og tog ti min at lave :-)
På billedet er den dog tøet op, glemte helt at tage et billede inden vi fik spist den..

Ihhh hvor er jeg sund - så længe det varer ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar