søndag den 26. august 2012

Frisk kage..

Jeg skulle have besøg af min kære kageglade veninde her i weekenden og som altid skulle der selvfølgelig kage på bordet..

Min kære mand skulle samme dag havde mandeaften - uden kage, men den idé holdt ikke længe ;-) hehe.. Så det blev til to kager af samme slags..

Jeg har en rigtig sød borgere på mit arbejde og hun er ved at drukne i brombær, så hun kastede dem nærmest i hovedet på mig, da jeg sagde at jeg skulle lave kage med friske bær :-D Det var jo lækkert og billigt..

Kagen har jeg lavet før.. Det er en mandel marengs bund med en syrlig creme og så frisk frugt.. Den smager bare gude skønt.. Mums mums mums

1 kommentar:

  1. Super fin blog, med mange inspirerende opskrifter :) Følger dig nu, ta' evt. et kig forbi min blog, jeg har lige nu en fin give away kørende, der måske kunne være interessant :)
    http://miaskageside.blogspot.dk/

    SvarSlet