mandag den 5. marts 2012

Tøsekage..

I fredags skulle tøserne og jeg ind og se Medina :-))) Jeg lagde hus til mad og kage.. Eller rettere sagt, vi købte pizzamad og så lavede jeg selvfølgelig kagen..

Jeg har længe gået og leget med en sammensætning, så endelig kunne jeg få prøvet den af..


Kagen bestod af en klæg chokoladekage, flødebolle mousse, vanillieflødecreme og friske jordbær.. Den var altså guf.. Jeg fik også prøvet en ny frosting af med chokolade, den var altså også uhmm.. Som i ved, at bliver der ikke gjort så meget ud af udseendet, når det er kage til mig selv - den her gang er heller ikke en undtagelse :-D En hurtig opsmørring og lidt tylning og så kører det..
Men den var virkelig super og jeg kan varmt anbefale denne sammensætning..

3 kommentarer:

  1. Jae... den lyder jo ... lækker. Jeg kan godt li alle ingredienserne hver for sig, men ... flødebollemousse? Lyder interessant :-)

    SvarSlet
  2. Den var lækker.. Og flødebollemousse smager SÅ godt :-) Kan varmt anbefales ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor kam man se opskriften? Lyder så lækkert med flødebollemousse. Jeg kan menlig ikke lide hverken smørcreme eller flødeskum :-(

    SvarSlet