mandag den 23. januar 2012

En genganger

Så blev det en genganger - pandekage kage uhmm :-)))

Min kageglade veninde skulle have været på besøg, men hun uheldigvis nødt til at melde afbud pga. stormen vi havde.. Dumme dumme dumme storm!!!

Men hun havde sukket lidt efter pandekage kagen og selvfølgelig skulle hun da have en pandekage kage..

Jeg havde lavet lidt om på fyldet.. Det er jo efter ens egne smagsløg.. Men den her gang havde jeg kommet nutella mousse, kagecreme og syltetøjs mousse i.. Det smagte rigtig godt, men den første jeg lavede smagte endnu bedre :-D


Den ser ikke ud af så meget, da jeg ikke gad at lave mere ved den efter jeg fik hendes besked.. Men så fik manden, sønnen og jeg guffet hele den weekend - vi spiste det hele :-D

Men det er en kage jeg varmt kan anbefale..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar