fredag den 2. april 2010

Endnu en kage til Valdemar..

I sidste weekend skulle jeg jo også lave en fødselsdagskage til Valdemar :-))

Har bare ikke orket, at ligge billeder herind.. Det tager nogle gange lidt for langt tid med mit kamera :-/

Men men men selve udseendet på kagen skulle være en hemmelighed.. Jeg havde gået og leget med tanken om, at der skulle være et billede af ham..

Valdemar og hans mor havde fornylig været til det der lego world(tror jeg nok det hedder) og der havde hun taget nogle billeder og de billeder var på fødelsdags invitationerne, så selvfølgelig skulle der da være legoklodser på :-))


Det tog faktisk ret lang tid, at få alle de "legoklodser" på siderne.. Men havde sat i mig hovedet, at de skulle være over det hele, så sådan skulle det være!!


Kagen indeholder bærsymfoni mousse og tobleronecreme, smurt op med vanillefrostning, overtrukket og pyntet med mmf.. Billedet er af rispapir, og ja, så kom der en kant med frosting rundt om..

Det drillede mig faktisk lidt.. Jeg lagde det på og begyndte at sprøjte frostingen ud og da jeg var færdig var det stadig helt plant.. Kagen kom i køleskabet og efter et stykke tid kiggede jeg til den og der havde billedet hævet sig som om der var nogle store bobler nede under :-(( Prøvede at glatte dem ud så godt jeg kunne, men det var stadig ret øv..

Spurgte Valdemar's mor hvordan den var, da de skulle have den og der sagde hun, at ikke bulede op.. Så det kan jeg ikke rigtig forklare..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar