onsdag den 25. november 2009

Den sidste gang...

i mødregruppen inden jeg starter på arbejde....ellers rettere sagt, uddannelse.. Den aller sidste kage, det bliver godt svært og mærkeligt, at man ikke skal bage hver tirsdag.. Kommer i hvert fald til, at savne det.. Håber jeg kommer i en klasse, der godt kan lide kage ;-) hvis jeg kommer til, at orke det..

Men siden det var sidste gang, så syntes jeg at det skulle være noget anderledes end "bare" en slå-sammen kage.. Så det blev til en dejlig lagkage med hindbærmousse og tobleronecreme uhmm..

Syntes den skulle være lidt anderledes, så det blev til........




......et øje..

og hvor smagte det bare godt.. Jeg har smurt kagen op med vanillefrostning og så ellers pyntet med MMF, kanten er også frosting..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar