fredag den 14. august 2009

Min søns dåbskage..

Min søn blev døbt i Maj.. Jeg ville selv bage kagen, men jeg kunne ikke finde den helt rigtige og havde lavet rigtig mange kager, så jeg opgav og bestilte en hos bageren.. En uge inden dåben faldt jeg over en opskrift og jeg måtte bare prøve den af på min mødregruppe og den var et hit! Den smagte bare godt.. Så måtte jo afbestille den hos bageren og selv gå i krig alligevel..





Det her er min "prøve" kage til mødregruppen.. Den indeholder tobleronecreme og hindbærmousse.. Og er pyntet med sugarpaste.. Min første sugarpaste kage..


Og sådan kom dåbskagen til, at se ud.. Ville have noget med dyr, for min søn har en uro med et lam, en gris og en ko.. Godt nok passer en elefant ikke sammen med de andre dyr, men hans ynglingslegetøj er en elefant, så det var jo åbenlyst.. Hans navn og dåbsdato er ikke blevet særlig pænt, men lige der skulle det gå rigtig stærkt..


Og så lige et billede af den lille topfigur.. Har set designet her på nettet et sted, men kan ikke huske hvor.. Kagen er også lavet af tobleronecreme og hindbærmousse og pyntet med sugarpaste..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar